武漢肺炎傅染性高, 最安全既方法就係減少外出希望避免社區爆發! 長時間留在家中,如何維繫身邊既social support? 今日SCDS同你分享五種互相支持既方法:

  1. 保持通話
    同朋友冇得見面?唔緊要! 我地可以用其他方法互相勉勵, 傾下電話, Facetime, Whatsapp, 各種社交媒體, 一齊打下online game都係不錯既活動!
  2. 關顧鄰里
    平日可能好少關心出入只會打招呼既左鄰右舍, 但大家住係隔壁, 一齊保持居住環境清潔和安全都係抗疫既要素! 下次出門碰見或者一齊等升降機,不妨多問候一句, 關顧大家既日常所需! 鄰里共融, 唔好睇小社區團結既力量呀!
  3. 放下手機,多用心靈和眼睛去關顧身邊人
    社交媒體同社交平台每分鐘都充斥住各種資訊, 先不論消息既準確度, 每日睇住新聞報道都令人心力交瘁. 不如放低電子用品, 同屋企人傾下計,玩下board games捉下棋, 用心去觀察同關心家中各人既情緒.
  4. 多包容, 多接納, 多支持
    現時香港處於一個艱難既時刻, 最緊要大家互相鼓勵互相加油,一定會雨過天青!
  5. 好好照顧自己
    若想照顧別人, 先要好好照顧自己! 每日有足夠休息, 均衡飲食增強抵抗力,保持樂觀既心態,健康既身體! 我地遲下會探討在家E-learning同保持心理健康既tips, 大家要密切留意我地既updates啦!

SCDS
Holly & Vincent

 

SCDS – Stay Connected